Wij delen rake tips voor betere resultaten. Die tips gaan over strategie, merken, marketing, data, customer experience, mond-tot-mondreclame en ambassadeurschap.
Een regionale bouwmaterialenhandel wilde aannemers sterker aan zich binden. De eerste reflex was logisch. We moeten onze processen digitaliseren, zodat […]
Lees verderSoms past het niet meer. Je bent uit je jas gegroeid, je huisstijl is verouderd, je focus verschuift naar een […]
Lees verderGeld winnen door je aan de regels te houden? Maak kennis met de flitspaalloterij.Hoe kun je mensen motiveren om zich […]
Lees verderUit alle tools die je als marketeer tot je beschikking hebt om een merk te positioneren (branding) zijn merkarchetypes uniek: […]
Lees verderEen mooi inzicht om misschien ook jouw klantbeleving te optimaliseren. Want wat geldt voor een parkeerbord kan ongetwijfeld ook voor […]
Lees verderBriljante copy. Sterke positionering ook. Dat lijkt zo simpel, op het eerste gezicht… Wat ons betreft hét bewijs dat je […]
Lees verderNog een bericht over #blackfriday? Ja en nee. Dit keer ‘Anti Black Friday’. Wij houden ervan! In dit bericht delen […]
Lees verderDit was een gaaf project voor Proludic! En ook een mooi voorbeeld hoe je merkwaarden overbrengt en borgt binnen teams. […]
Lees verderWelk merk krijgt het voor elkaar om 5 dagen per week een moment te creëren zodat mensen aan hun product […]
Lees verder‘First time right’ is het ultieme bewijs van betrouwbaarheid. Voor de een is betrouwbaar zijn een holle term, voor de […]
Lees verderWerken bij een bedrijf waarin jouw feedback ook daadwerkelijk het verschil maakt. Klinkt idealistisch? Toch is het een ideaal dat […]
Lees verder“Nu klaagt deze klant al voor de zoveelste keer dat hij maar niets hoort over de levertijd van zijn product!” […]
Lees verder“Als je bewust kiest om dingen anders te doen, zorgt dat automatisch voor aanwijsbaar meer mond-tot-mondreclame” Dit is nou een […]
Lees verderFeedback verzamelen is vaak éénrichtingsverkeer. En vrijwel altijd digitaal. Je geeft feedback zonder dat je iets terug krijgt. Dat moet […]
Lees verderOok al is deze video ondertussen alweer 7 jaar oud, het concept blijft hilarisch 😂. In aanloop naar de Olympische […]
Lees verder“Eindig altijd met een glimlach, want hoe je een ervaring herinnert, is belangrijker dan hoe je het als geheel hebt […]
Lees verderTip #33 Wat kun JIJ leren van het meest klantgerichte bedrijf in Amerika? Eén van de meest klantgerichte bedrijven […]
Lees verderTip #32 Wat kun jij leren van een pannenkoekenbakker? Vakantie is voor de meesten niet alleen een mooi moment om […]
Lees verderTip #31 Klantgerichtheid. Veel bedrijven streven het na, maar niet iedereen is er goed in. Stel je eens voor: Je […]
Lees verderOok al loop je niet dagelijks meer bij een bank binnen, mocht je een keer aan de Westkust van […]
Lees verderAls je ook maar iets hebt met reclame en merken schud je de 10 merken achter deze slogans zo uit […]
Lees verderSoms heeft een bericht niet heel veel uitleg nodig 😉. Dus kom maar op met die discussie: waarom besteedt […]
Lees verder