Populaire berichten

11 november 2025

Tip 119: Hoe een rood servet klanten in ambassadeurs verandert

Lees verder
14 februari 2020

“Your most unhappy customers are your greatest source of learning”

Lees verder
24 september 2021

Tip #82: Verleng de klantreis

Lees verder
15 september 2021

Weet jij welke bestaande klanten de meeste nieuwe klanten hebben aangebracht?

Lees verder
23 december 2025

Als klanten je bellen met vragen, ben je vaak al te laat.

Lees verder
7 augustus 2023

“To treat technology as a threat would halt progress”

Lees verder
15 december 2025

Klantenbinding in de bouw. Je klanten willen geen tools. Ze willen voorsprong.

Een regionale bouwmaterialenhandel wilde aannemers sterker aan zich binden. De eerste reflex was logisch. We moeten onze processen digitaliseren, zodat […]

Lees verder
23 augustus 2023

Rebranding: de lancering van een nieuw merk en visuele identiteit

Soms past het niet meer. Je bent uit je jas gegroeid, je huisstijl is verouderd, je focus verschuift naar een […]

Lees verder
9 augustus 2023

De flitspaalloterij

Geld winnen door je aan de regels te houden? Maak kennis met de flitspaalloterij.Hoe kun je mensen motiveren om zich […]

Lees verder
23 februari 2023

12 archetypes in branding

Uit alle tools die je als marketeer tot je beschikking hebt om een merk te positioneren (branding) zijn merkarchetypes uniek: […]

Lees verder
21 februari 2023

“Onze hersenen begrijpen iets sneller als het is ontworpen als een app”

Een mooi inzicht om misschien ook jouw klantbeleving te optimaliseren. Want wat geldt voor een parkeerbord kan ongetwijfeld ook voor […]

Lees verder
1 mei 2022

Kleine details in positionering

Briljante copy. Sterke positionering ook. Dat lijkt zo simpel, op het eerste gezicht… Wat ons betreft hét bewijs dat je […]

Lees verder
26 november 2021

Anti Black Friday

Nog een bericht over #blackfriday? Ja en nee. Dit keer ‘Anti Black Friday’. Wij houden ervan! In dit bericht delen […]

Lees verder
16 september 2021

Merkpaspoort voor Proludic

Dit was een gaaf project voor Proludic! En ook een mooi voorbeeld hoe je merkwaarden overbrengt en borgt binnen teams.  […]

Lees verder
16 juni 2021

De mooiste marketingles van Cup-a-Soup

Welk merk krijgt het voor elkaar om 5 dagen per week een moment te creëren zodat mensen aan hun product […]

Lees verder
21 mei 2021

“Do it right, the first time”

‘First time right’ is het ultieme bewijs van betrouwbaarheid. Voor de een is betrouwbaar zijn een holle term, voor de […]

Lees verder
9 april 2021

De uitzendkracht als CEO

Werken bij een bedrijf waarin jouw feedback ook daadwerkelijk het verschil maakt. Klinkt idealistisch? Toch is het een ideaal dat […]

Lees verder
30 oktober 2020

Focus op kosten resulteert in lagere service, focus op service resulteert in lagere kosten

“Nu klaagt deze klant al voor de zoveelste keer dat hij maar niets hoort over de levertijd van zijn product!” […]

Lees verder
21 oktober 2020

Sterrenrestaurant gaat pizza’s bezorgen

“Als je bewust kiest om dingen anders te doen, zorgt dat automatisch voor aanwijsbaar meer mond-tot-mondreclame” Dit is nou een […]

Lees verder
20 oktober 2020

Verzamel feedback met onze ‘vraagbak’

Feedback verzamelen is vaak éénrichtingsverkeer. En vrijwel altijd digitaal. Je geeft feedback zonder dat je iets terug krijgt. Dat moet […]

Lees verder
20 september 2020

In dit metrostation in Moskou betalen reizigers met squats

Ook al is deze video ondertussen alweer 7 jaar oud, het concept blijft hilarisch 😂. In aanloop naar de Olympische […]

Lees verder
26 augustus 2020

De Peak-End rule: eindig altijd met een glimlach!

“Eindig altijd met een glimlach, want hoe je een ervaring herinnert, is belangrijker dan hoe je het als geheel hebt […]

Lees verder
22 augustus 2020

Tip #33

  Tip #33 Wat kun JIJ leren van het meest klantgerichte bedrijf in Amerika? Eén van de meest klantgerichte bedrijven […]

Lees verder
18 augustus 2020

Tip #32

Tip #32 Wat kun jij leren van een pannenkoekenbakker? Vakantie is voor de meesten niet alleen een mooi moment om […]

Lees verder
5 augustus 2020

Tip #31

Tip #31 Klantgerichtheid. Veel bedrijven streven het na, maar niet iedereen is er goed in. Stel je eens voor: Je […]

Lees verder
22 juli 2020

Klantbeleving in de bancaire wereld: zo kan het ook!

  Ook al loop je niet dagelijks meer bij een bank binnen, mocht je een keer aan de Westkust van […]

Lees verder
7 januari 2020

Van wie zijn deze 10 slogans?

Als je ook maar iets hebt met reclame en merken schud je de 10 merken achter deze slogans zo uit […]

Lees verder
11 september 2019

Welke vormen van reclame vertrouwen consumenten het meest?

  Soms heeft een bericht niet heel veel uitleg nodig 😉. Dus kom maar op met die discussie: waarom besteedt […]

Lees verder