Zo RAAKEN we

Samen met jou bedenken we een persoonlijke en complete marketingstrategie op basis van 7 rake principes. Daarin zijn raakmomenten essentieel: onvergetelijke ervaringen, groot of klein, die écht het verschil maken. Waardoor jouw merknaam top-of-mind blijft bij potentiële én bestaande klanten. Want het merk dat wordt onthouden, is het merk dat wordt gekocht.

Vanuit strategie, data en feedback optimaliseren we tevredenheid van klanten én medewerkers en maken we keuzes om je huidige marketinginstrumenten slimmer in te zetten. De opbrengst? Klanten worden fans voor de lange termijn. Ambassadeurs, die als enthousiaste verkopers hun positieve ervaringen delen met anderen, waardoor ze jouw merk laten groeien. Makkelijker wordt het niet.

Zo WERKEN we

Mond-tot-mondreclame stimuleren is een vak apart. Ons vak, waar we dagelijks mee bezig zijn. Gaan we samen aan de slag? Dan hebben wij als marketingregisseurs frequent contact met jou en je collega’s over strategie én uitvoering. Wij denken mee, inspireren, meten, onderzoeken, raken en evalueren. En zorgen ervoor dat acties en ideeën op structurele basis in de praktijk worden gebracht.

Het enige wat we van jou vragen is de wil om duurzaam te investeren in je eigen merk. Om op structurele basis aandacht te schenken aan het creëren van raakmomenten. Het liefst met je hele team. Want om de kracht van ambassadeurs en mond-tot-mondreclame optimaal te benutten, hebben we zoveel mogelijk mensen nodig. Samen maken we op klantbeleving het verschil!

Maak kennis met ons team

Stuk voor stuk gedreven en ervaren marketeers met ieder zijn specialisme.

Voor specifieke expertise vertrouwen wij ons op ons netwerk van vormgevers, fotografen, tekstschrijvers, webdevelopers, online marketeers, AI-specialisten en meer. Zo begeleiden we trajecten begin tot eind.

Rob de Groot

Marketingstrateeg

Begonnen met Raaker om marketing te vereenvoudigen. Een eerlijker verhaal te verkondigen. Sterk in strategie, creatief als het nodig is, analytisch van nature en altijd nieuwsgierig naar meer.

rob@raaker.nl

Jesse van den Elzen

Marketeer en onderzoeker

Opgeleid in marketing en consumentengedrag, gefascineerd door beïnvloeding, testen en onderzoeken. Is kritisch op aannames, zichzelf en anderen.

jesse@raaker.nl

Jeanne Boenink

Content marketeer

Met een achtergrond in marketing en consumentengedrag weet ze precies hoe je een boodschap laat landen. Ze combineert strategisch inzicht met creatieve flair en een scherpe pen.

jeanne@raaker.nl

Kaj Halmans

Content marketeer

Met een passie voor beelden weet hij precies hoe je content laat spreken. Hij combineert creativiteit met strategisch inzicht en brengt merken tot leven met sterke videocontent. Sociaal, nieuwsgierig en altijd op zoek naar het volgende goede idee.

kaj@raaker.nl

Tjen Krol

Marketingstrateeg

Met ervaring aan de klantzijde weet ze precies wat klanten drijft. Ze denkt strategisch, werkt doelgericht en vertaalt plannen moeiteloos naar resultaat. Altijd met de doelgroep als uitgangspunt en oog voor detail en effect.

tjen@raaker.nl

Billy Pearson

Online marketeer

Gedreven door data en strategie weet hij precies hoe je online groei versnelt. Hij combineert ervaring in SEO, SEA en OKR’s met een scherpe focus op resultaat. Altijd analytisch, doelgericht en met oog voor het grotere geheel.

billy@raaker.nl

Bo van den Bosch

Creative marketeer

Creatieve duizendpoot, kan mede door haar opleiding tot business innovator niet alleen op strategisch niveau meedenken maar ook moeiteloos talloze opdrachten coördineren.

bo@raaker.nl
icon

Creativiteit en daarmee de manier hoe ze zaken aanpakken en helder krijgen is voor ons een reden om met jullie samen te werken.

Teun van Sinten – Covolt
icon

Dankzij Raaker zetten we concrete acties uit met maar één doel: prikkelen!

Peter Smits – ’t Zusje

Wij werken voor en met mooie merken