Populaire berichten

31 mei 2022

Tip 88: Beter of anders?

Lees verder
23 augustus 2023

Rebranding: de lancering van een nieuw merk en visuele identiteit

Lees verder
30 juni 2020

Tip #26

Lees verder
3 november 2020

Tip #43: Dit zou in ieder restaurant op het menu moeten staan 😉

Lees verder
2 februari 2021

Tip #56: Wat kun je leren van een eerste werkdag bij AFAS Software?

Lees verder
21 mei 2021

“Do it right, the first time”

Lees verder
3 september 2024

Wat jij nog niet wist over het verrassende succesverhaal van Sriracha saus

In 1980 richtte David Tran Huy Fong op in Los Angeles, zonder marketingbudget of verkoopteam. Toch groeide Sriracha uit tot […]

Lees verder
20 augustus 2024

Tip 107: Waardeer voorbeeldgedrag

Als je klantgerichtheid wil verankeren in je cultuur is voorbeeldgedrag misschien wel het belangrijkste. Je kunt nog zoveel plannen en […]

Lees verder
24 juli 2024

Tip 106: Wat als omzet en feedback even belangrijk waren?

In veel organisaties wordt omzet als een belangrijke KPI gezien, terwijl feedback vaak naar de achtergrond verdwijnt. Zonder feedback ben […]

Lees verder
18 juni 2024

Algoritmes verslaan? Richt je op wat echt werkt.

Als je denkt een algoritme te slim af te kunnen zijn door deze voor de gek te houden, dan mis […]

Lees verder
22 mei 2024

Podcast: visie, ervaring en verwachting van AI in marketing samen met ITHAX

Onze ‘partner in crime’ op het gebied van AI (ITHAX) vroeg Rob te gast te zijn in hun #podcast om […]

Lees verder
16 mei 2024

Tip 105: Maak van klanten levenslange ambassadeurs

Wil je dat klanten blijven? Maak van klanten levenslange ambassadeurs In een wereld waar de klant koning is, blijft de […]

Lees verder