Wij delen rake tips voor betere resultaten. Die tips gaan over strategie, merken, marketing, data, customer experience, mond-tot-mondreclame en ambassadeurschap.
In 1980 richtte David Tran Huy Fong op in Los Angeles, zonder marketingbudget of verkoopteam. Toch groeide Sriracha uit tot […]
Lees verderAls je klantgerichtheid wil verankeren in je cultuur is voorbeeldgedrag misschien wel het belangrijkste. Je kunt nog zoveel plannen en […]
Lees verderIn veel organisaties wordt omzet als een belangrijke KPI gezien, terwijl feedback vaak naar de achtergrond verdwijnt. Zonder feedback ben […]
Lees verderAls je denkt een algoritme te slim af te kunnen zijn door deze voor de gek te houden, dan mis […]
Lees verderOnze ‘partner in crime’ op het gebied van AI (ITHAX) vroeg Rob te gast te zijn in hun #podcast om […]
Lees verderWil je dat klanten blijven? Maak van klanten levenslange ambassadeurs In een wereld waar de klant koning is, blijft de […]
Lees verder