Populaire berichten

26 november 2021

Anti Black Friday

Lees verder
3 maart 2020

Tip #9

Lees verder
10 november 2020

Tip #44: Hoe een stapje extra zetten leidt tot een hogere klantverwachting

Lees verder
10 maart 2020

Tip #11

Lees verder
12 mei 2021

Tip #69: Ga eens wat vaker echt in gesprek met klanten

Lees verder
30 april 2021

Tip #68: Tel uit je winst

Lees verder
22 mei 2024

Podcast: visie, ervaring en verwachting van AI in marketing samen met ITHAX

Onze ‘partner in crime’ op het gebied van AI (ITHAX) vroeg Rob te gast te zijn in hun #podcast om […]

Lees verder
16 mei 2024

Tip 105: Maak van klanten levenslange ambassadeurs

Wil je dat klanten blijven? Maak van klanten levenslange ambassadeurs In een wereld waar de klant koning is, blijft de […]

Lees verder
3 mei 2024

Merkstrategie bepalen? De meest complete handleiding!

Merkidentiteit, merk-DNA of merkstrategie: het komt uiteindelijk allemaal op hetzelfde neer. Een merkstrategie is een duidelijke uitwerking van wie je […]

Lees verder
16 april 2024

Tip 104: Wil je dat medewerkers blijven?

Blijf boeien & binden In de arbeidsmarkt is het behouden van talentvolle medewerkers net zo cruciaal als het aantrekken ervan. […]

Lees verder
8 april 2024

Minder dan 1% van alle leads converteert naar een nieuwe klant

Ja, je leest het goed. Het staat er echt.  Een zeer klein percentage van alle leads converteren naar nieuwe klanten.  […]

Lees verder
6 maart 2024

Weet jij wat jouw leukste klanten zijn? 

Hoe deel jij jouw klanten in? Vrijwel overal zie ik dat klanten worden gesegmenteerd op basis van euro’s: omzet of […]

Lees verder