Populaire berichten

29 juni 2021

Tip #76: Slechts 1 op de 26 ontevreden klanten klaagt.

Lees verder
24 maart 2020

Tip #12

Lees verder
15 december 2020

Tip #49: “66% van alle marketeers weet niet wat de werkelijke waarde van hun klanten is”

Lees verder
4 mei 2020

Tip #18

Lees verder
19 augustus 2022

Hoe ontwikkel je een ideale ‘customer journey’

Lees verder
10 maart 2020

Tip #10

Lees verder
14 december 2024

Tip 114: Maak ook eens een formulier voor complimenten

Veel bedrijven verzamelen klachten om te leren, maar hoe vaak verzamelen ze complimenten om te groeien? Een complimentenformulier laat zien […]

Lees verder
4 december 2024

Tip 113: Zet je ambassadeurs slim in voor aanbevelingen

Je ambassadeurs zijn goud waard. Dat zijn namelijk je klanten die zó enthousiast zijn dat ze iedereen over je vertellen. […]

Lees verder
29 november 2024

Tip 112: Besparen op je marketingbudget?

Geef mensen een goede reden om over jou te praten. Marketing gaat erom dat je de mensen die je wil […]

Lees verder
20 november 2024

Tip 111: “Als concurrenten je kopiëren, dan doe je iets goed!”

Klakkeloos kopiëren wat succesvolle bedrijven doen is absoluut geen garantie voor succes. Laat je vooral door anderen inspireren, begrijp hoe […]

Lees verder
7 november 2024

Tip 110: Laat negatieve reviews vooral online staan

Vrijwel iedereen leest reviews voordat ze online iets kopen. Wat interessanter is, is dat minimaal 96% soms specifiek zoekt naar […]

Lees verder
11 oktober 2024

Tip 109: De meest onderschatte vraag in marketing die je bedrijf kan transformeren

Wat gaat er de komende 10 jaar níét veranderen? Als marketeer ben je constant bezig met trends en innovaties. Maar […]

Lees verder