Populaire berichten

27 januari 2020

1 op de 26 ontevreden klanten klaagt

Lees verder
23 november 2021

Tip #84: Je wil ze niet, maar ze zijn er wel.

Lees verder
15 september 2021

Weet jij welke bestaande klanten de meeste nieuwe klanten hebben aangebracht?

Lees verder
19 januari 2021

Tip #54: Een ambassadeur die je aanbeveelt is de beste marketingcampagne die je je maar kunt wensen.

Lees verder
12 mei 2021

Tip #69: Ga eens wat vaker echt in gesprek met klanten

Lees verder
5 juli 2022

De enige marketingstrategie die altijd werkt

Lees verder
16 mei 2025

Tip 115: Wat als je collega’s zou beoordelen zoals je klanten?

Als klanten jou een 9 geven, sta je te juichen. Een 7? Dan weet je: er is werk aan de […]

Lees verder
7 maart 2025

Tip 114: Maak ook eens een formulier voor complimenten

Veel bedrijven verzamelen klachten om te leren, maar hoe vaak verzamelen ze complimenten om te groeien? Een complimentenformulier laat zien […]

Lees verder
12 februari 2025

Tip 113: Zet je ambassadeurs slim in voor aanbevelingen

Je ambassadeurs zijn goud waard. Dat zijn namelijk je klanten die zó enthousiast zijn dat ze iedereen over je vertellen. […]

Lees verder
8 januari 2025

Tip 112: Besparen op je marketingbudget?

Geef mensen een goede reden om over jou te praten. Marketing gaat erom dat je de mensen die je wil […]

Lees verder
10 december 2024

Tip 111: “Als concurrenten je kopiëren, dan doe je iets goed!”

Klakkeloos kopiëren wat succesvolle bedrijven doen is absoluut geen garantie voor succes. Laat je vooral door anderen inspireren, begrijp hoe […]

Lees verder
7 november 2024

Tip 110: Laat negatieve reviews vooral online staan

Vrijwel iedereen leest reviews voordat ze online iets kopen. Wat interessanter is, is dat minimaal 96% soms specifiek zoekt naar […]

Lees verder