Populaire berichten

28 oktober 2022

Tip 91: Bel klanten voordat ze jou bellen

Lees verder
29 september 2020

Tip #38

Lees verder
28 juni 2025

Tip 116: Vergeet influencers. Focus op de onderstroom.

Lees verder
21 mei 2021

“Do it right, the first time”

Lees verder
3 augustus 2023

Tip 99: Versterk je merk van binnenuit!

Lees verder
22 augustus 2020

Tip #33

Lees verder
20 oktober 2025

We meten alles. Behalve wat mensen echt doorvertellen.

We meten alles. Behalve wat mensen echt doorvertellen. In elk dashboard zie je cijfers. Maar niet waarom iemand klant werd.Of […]

Lees verder
7 oktober 2025

Hoe een rood servet klanten in ambassadeurs verandert

Een eerste bezoek zegt niets.Een tweede nog niet veel.Maar bij de derde keer wordt het magie. Jon Taffer legt het […]

Lees verder
17 september 2025

Wat is er toch gebeurd met gewoon even bellen?

Echt, ik snap het soms niet meer. We investeren klauwen met geld in marketing, campagnes, tools, funnels, AI… Maar het […]

Lees verder
18 juli 2025

Tip 117: Waarom de ‘verkeerde’ klanten je groei beperken

Je kunt klanten kopen.Maar klanten die blijven… die moet je verdienen.Stel je voor: deze week melden zich twee nieuwe klanten. […]

Lees verder
28 juni 2025

Tip 116: Vergeet influencers. Focus op de onderstroom.

Vergeet influencers. Focus op de onderstroom. Ze hebben geen volgers.Geen mediabudget.Maar ze bepalen wél jouw succes. Iedereen wil ‘de juiste […]

Lees verder
16 mei 2025

Tip 115: Wat als je collega’s zou beoordelen zoals je klanten?

Als klanten jou een 9 geven, sta je te juichen. Een 7? Dan weet je: er is werk aan de […]

Lees verder