Populaire berichten

16 juni 2021

De mooiste marketingles van Cup-a-Soup

Lees verder
20 oktober 2020

Verzamel feedback met onze ‘vraagbak’

Lees verder
15 juli 2021

Het enige echte doel van marketing

Lees verder
1 juni 2021

Tip #72: Zorg dat klanten positief over je praten

Lees verder
27 mei 2020

Je eigen klanten zijn misschien wel de meest effectieve adviseurs die je als bedrijf kan inhuren

Lees verder
17 november 2020

Tip #45: Hoe belangrijk ben je voor jouw klanten?

Lees verder
15 februari 2024

LEGO SERIOUS PLAY: Versterk je team en bedrijf met creatieve inzichten

Ontdek de kracht van LEGO SERIOUS PLAY en versterk je team en bedrijf met creatieve inzichten. Ontwikkel strategieën, optimaliseer interne […]

Lees verder
13 februari 2024

Tip 103: ”Geef mensen een reden om over je te praten”

  Meubelwinkels geven vaak een fles wijn bij bezorging of aflevering van een nieuw interieur. Dat deed ook een lokale […]

Lees verder
1 december 2023

Tip 102: ”Benader je klanten als gasten”

In de horeca wordt de term ‘klant’ vaak gezien als scheldwoord en minder persoonlijk dan ‘gast’. Deze mentaliteit kan in […]

Lees verder
4 november 2023

Visie en missie: voor eens en altijd uitgelegd

Visie en missie zijn beide essentiële onderdelen van de strategische planning van een organisatie. Ze geven richting en betekenis aan […]

Lees verder
1 oktober 2023

Tip 101: ”Feedback zou net zo belangrijk als omzet moeten zijn”

Iedereen weet dat feedback belangrijk is, of die nu van klanten of medewerkers komt. Toch gebeurt er in praktijk vaak […]

Lees verder
25 september 2023

Het belang van luisteren in marketing

Steeds meer merken lijken in hun marketing te praten zonder te luisteren, waardoor ze essentiële inzichten missen. Volgens psychologische studies […]

Lees verder