Populaire berichten

5 januari 2021

Tip #52: Geen 10% korting maar iedere 10e rekening verscheuren

Lees verder
23 juni 2020

Tip #25

Lees verder
20 juni 2019

Vraag klanten niet naar oplossingen, maar naar problemen en behoeften

Lees verder
4 februari 2020

Tip #5

Lees verder
6 april 2021

Tip #65: Het meest korte en effectieve klantonderzoek

Lees verder
4 mei 2020

Tip #18

Lees verder
24 juli 2024

Tip 106: Wat als omzet en feedback even belangrijk waren?

In veel organisaties wordt omzet als een belangrijke KPI gezien, terwijl feedback vaak naar de achtergrond verdwijnt. Zonder feedback ben […]

Lees verder
18 juni 2024

Algoritmes verslaan? Richt je op wat echt werkt.

Als je denkt een algoritme te slim af te kunnen zijn door deze voor de gek te houden, dan mis […]

Lees verder
7 juni 2024

Alle marketing- en communicatiemiddelen op een rij

In de wereld van marketing is het van belang om de juiste mix van communicatiemiddelen in te zetten om je […]

Lees verder
22 mei 2024

Podcast: visie, ervaring en verwachting van AI in marketing samen met ITHAX

Onze ‘partner in crime’ op het gebied van AI (ITHAX) vroeg Rob te gast te zijn in hun #podcast om […]

Lees verder
16 mei 2024

Tip 105: Maak van klanten levenslange ambassadeurs

Wil je dat klanten blijven? Maak van klanten levenslange ambassadeurs In een wereld waar de klant koning is, blijft de […]

Lees verder
3 mei 2024

Merkstrategie bepalen? De meest complete handleiding!

Merkidentiteit, merk-DNA of merkstrategie: het komt uiteindelijk allemaal op hetzelfde neer. Een merkstrategie is een duidelijke uitwerking van wie je […]

Lees verder