Populaire berichten

30 oktober 2020

Focus op kosten resulteert in lagere service, focus op service resulteert in lagere kosten

Lees verder
25 september 2023

Het belang van luisteren in marketing

Lees verder
6 maart 2024

Weet jij wat jouw leukste klanten zijn? 

Lees verder
15 juni 2021

Tip #74: Blijf kritisch

Lees verder
29 juli 2022

Tip 90: Als je alles voor iedereen probeert te zijn, ben je niets voor niemand.

Lees verder
17 augustus 2023

Het merk dat onthouden wordt, is het merk dat gekocht wordt.

Lees verder
25 september 2023

Het belang van luisteren in marketing

Steeds meer merken lijken in hun marketing te praten zonder te luisteren, waardoor ze essentiële inzichten missen. Volgens psychologische studies […]

Lees verder
11 september 2023

Tip 100: “We moeten ons vaker realiseren dat klanten onze marketingafdeling zijn”

De meest effectieve marketing van vandaag de dag komt niet van bedrijven, maar van consumenten en hun on- en offline […]

Lees verder
28 augustus 2023

Wat als omzet en feedback even belangrijk waren?

In veel organisaties wordt omzet als dé belangrijkste KPI gezien, terwijl feedback vaak naar de achtergrond verdwijnt. Zonder feedback ben […]

Lees verder
23 augustus 2023

Rebranding: de lancering van een nieuw merk en visuele identiteit

Soms past het niet meer. Je bent uit je jas gegroeid, je huisstijl is verouderd, je focus verschuift naar een […]

Lees verder
17 augustus 2023

Het merk dat onthouden wordt, is het merk dat gekocht wordt.

Uit verschillende onderzoeken blijkt keer op keer dat +/-5% in B2B omgevingen actief op zoek is naar jouw product of […]

Lees verder
9 augustus 2023

De flitspaalloterij

Geld winnen door je aan de regels te houden? Maak kennis met de flitspaalloterij.Hoe kun je mensen motiveren om zich […]

Lees verder