Rake tips voor betere resultaten

Wij delen rake tips voor betere resultaten met branding, marketing, data, customer experience, mond-tot-mondreclame en ambassadeurschap.

Tip #81: Practice what you preach

Tip #81 Practice what you preach Ook wij doen onderzoek. Daarmee houden we onszelf scherp, blijven we leren en kunnen we beter inspelen op jouw behoeften. Daarom gaan we de…

150 150 Raaker

NPS: Klanttevredenheid meten door het stellen van één vraag

De Net Promotor Score (NPS) is de methode om loyaliteit te meten van klanten. Door het stellen van één vraag, kan je een score berekenen. De NPS. In deze video…

150 150 Raaker

Tip #80: Doe de test: haal jij het maximale uit mond-tot-mondreclame?

Tip #80 Doe de test: haal jij het maximale uit mond-tot-mondreclame? Wie wil er nou niet meer mond-tot-mondreclame? Start de test, geef je score op 20 vragen en je krijg…

150 150 Raaker

Zorg dat jouw merk niet in het hoofd maar in het hart van je doelgroep zit

Traditionele bedrijven focussen zich op het positioneren van hun merk in het hoofd van klanten. Merken van vandaag en morgen focussen zich steeds meer op het positioneren van hun merk…

150 150 Raaker

Tip #79: Alles is marketing, dus ook je afwezigheidsmelding tijdens vakantie.

Tip #79 Alles is marketing, dus ook je afwezigheidsmelding tijdens vakantie. De vakanties komen eraan, met als gevolg dat veel Nederlanders weer een standaard, saaie en onpersoonlijke afwezigheidsmelding instellen. Dat…

150 150 Raaker

Het enige echte doel van marketing

Het grootste deel van jouw doelgroep is nog niet klaar om te kopen. Het doel van marketing is dat als ze wel zover zijn, ze als eerste aan jou denken.…

150 150 Raaker

Tip #78: Zet je klant letterlijk en figuurlijk aan tafel.

Tip #78 Zet je klant letterlijk en figuurlijk aan tafel. Benieuwd hoe je jouw product of dienst kunt verbeteren met input van jouw klanten? Bekijk dan onze video (01:30):

150 150 Raaker

Blije klanten zijn je beste marketeers.

150 150 Raaker

Tip #76: Slechts 1 op de 26 ontevreden klanten klaagt.

Tip #76 Slechts 1 op de 26 ontevreden klanten klaagt. De rest vertrekt gewoon. Geen feedback is absoluut geen teken dat klanten tevreden zijn. Je grootste vijand is namelijk onverschilligheid.…

150 150 Raaker

Tip #75: Benieuwd wat jouw klanten écht willen? 

Tip #75 Benieuwd wat jouw klanten écht willen?  Luister dan minimaal 50% van je tijd tijdens een gesprek. Door de juiste vragen te stellen en goed te luisteren, kun je…

150 150 Raaker

De mooiste marketingles van Cup-a-Soup

Welk merk krijgt het voor elkaar om 5 dagen per week een moment te creëren zodat mensen aan hun product denken? Want waar denk jij aan als het bijna 4…

150 150 Raaker

Tip #74: Blijf kritisch

Tip #74 Blijf kritisch Als er meer ijs wordt verkocht dan stijgt het aantal verdrinkingen. Huh? Ja, en toch is dit waar. Maar weet jij het verschil tussen correlatie en…

150 150 Raaker

Tip #73: Ben anders dan een ander, niet beter dan een ander

Tip #73 Ben anders dan een ander, niet beter dan een ander Waarom kiezen klanten voor jou en niet voor een concurrent? Omdat je beter bent? Goedkoper? Sneller? Kwalitatiever? Origineler?…

150 150 Raaker

De enige route naar winstgevende groei

De enige route naar winstgevende groei is vaak verborgen in het vermogen om loyale klanten je marketingafdeling te laten worden.

150 150 Raaker

Tip #72: Zorg dat klanten positief over je praten

Tip #72 “Zorg dat klanten positief over je praten als gevolg van wat je dag in dag uit bewijst, niet van wat je belooft”

150 150 Raaker

7 tips voor meer mond-tot-mond reclame

Mond-tot-mond reclame is de beste marketing die er bestaat! En ik ga je niet alleen uitleggen waarom, maar geef je ook 7 tips waar je mee aan de slag kunt.…

150 150 Raaker

Tip #71: 7 tips voor meer mond-tot-mondreclame

Tip #71 7 tips voor meer mond-tot-mondreclame In deze video delen we 7 praktische tips waar je vandaag of morgen direct mee aan de slag kunt 💪

150 150 Raaker

“Do it right, the first time”

‘First time right’ is het ultieme bewijs van betrouwbaarheid. Voor de een is betrouwbaar zijn een holle term, voor de ander een hygiënefactor en voor weer een ander is het…

150 150 Raaker

Tip #70: 7 drempels waar je klanten liever niet mee confronteert

Tip #70 7 drempels waar je klanten liever niet mee confronteert Onbewust werpen bedrijven vaak drempels op om klant te worden of te blijven. Het weghalen van drempels is één…

150 150 Raaker

Tip #69: Ga eens wat vaker echt in gesprek met klanten

Tip #69 Ga eens wat vaker echt in gesprek met klanten Nodig eens een aantal klanten uit en vraag ze hoe je samenwerken leuker, efficiënter en klantvriendelijker kunt maken. In…

150 150 Raaker

Tip #68: Tel uit je winst

Tip #68 Tel uit je winst Als je erin slaagt om van tevreden klanten ambassadeurs te maken, verhoog je de loyaliteit van klanten enorm. Verlies je klanten, dan heeft dit…

150 150 Raaker

Tip #67: Successen belonen. Fouten vieren.

Tip #67 Successen belonen. Fouten vieren. Binnen veel bedrijven worden successen niet of nauwelijks beloond of gevierd. En al helemaal niet samen met collega’s. Dat is jammer, want juist door…

150 150 Raaker

Tip #66: Weet jij wat jouw klanten van jou verwachten?

Tip #66 Weet jij wat jouw klanten van jou verwachten? Je kunt alleen aan verwachtingen van klanten voldoen als je weet wat deze zijn. En dan moet je natuurlijk niet…

150 150 Raaker

De uitzendkracht als CEO

Werken bij een bedrijf waarin jouw feedback ook daadwerkelijk het verschil maakt. Klinkt idealistisch? Toch is het een ideaal dat Robin Jobs al twee jaar lang succesvol maakt. Dit doet…

150 150 Raaker