Wij delen rake tips voor betere resultaten. Die tips gaan over strategie, merken, marketing, data, customer experience, mond-tot-mondreclame en ambassadeurschap.
In de horeca wordt de term ‘klant’ vaak gezien als scheldwoord en minder persoonlijk dan ‘gast’. Deze mentaliteit kan in […]
Lees verderVisie en missie zijn beide essentiĂ«le onderdelen van de strategische planning van een organisatie. Ze geven richting en betekenis aan […]
Lees verderIedereen weet dat feedback belangrijk is, of die nu van klanten of medewerkers komt. Toch gebeurt er in praktijk vaak […]
Lees verderSteeds meer merken lijken in hun marketing te praten zonder te luisteren, waardoor ze essentiĂ«le inzichten missen. Volgens psychologische studies […]
Lees verderDe meest effectieve marketing van vandaag de dag komt niet van bedrijven, maar van consumenten en hun on- en offline […]
Lees verderIn veel organisaties wordt omzet als dĂ© belangrijkste KPI gezien, terwijl feedback vaak naar de achtergrond verdwijnt. Zonder feedback ben […]
Lees verder