Populaire berichten

3 november 2020

Tip #43: Dit zou in ieder restaurant op het menu moeten staan 😉

Lees verder
7 maart 2025

Tip 114: Maak ook eens een formulier voor complimenten

Lees verder
1 mei 2022

Kleine details in positionering

Lees verder
19 januari 2021

Tip #54: Een ambassadeur die je aanbeveelt is de beste marketingcampagne die je je maar kunt wensen.

Lees verder
22 mei 2023

Je kunt je alleen onderscheiden van concurrentie als je een verschil kunt maken én dat kunt behouden

Lees verder
26 februari 2024

De enige en meest vergeten marketing tactiek die alles kan overtreffen?

Lees verder
1 december 2023

Tip 102: ”Benader je klanten als gasten”

In de horeca wordt de term ‘klant’ vaak gezien als scheldwoord en minder persoonlijk dan ‘gast’. Deze mentaliteit kan in […]

Lees verder
4 november 2023

Visie en missie: voor eens en altijd uitgelegd

Visie en missie zijn beide essentiĂ«le onderdelen van de strategische planning van een organisatie. Ze geven richting en betekenis aan […]

Lees verder
1 oktober 2023

Tip 101: ”Feedback zou net zo belangrijk als omzet moeten zijn”

Iedereen weet dat feedback belangrijk is, of die nu van klanten of medewerkers komt. Toch gebeurt er in praktijk vaak […]

Lees verder
25 september 2023

Het belang van luisteren in marketing

Steeds meer merken lijken in hun marketing te praten zonder te luisteren, waardoor ze essentiĂ«le inzichten missen. Volgens psychologische studies […]

Lees verder
11 september 2023

Tip 100: “We moeten ons vaker realiseren dat klanten onze marketingafdeling zijn”

De meest effectieve marketing van vandaag de dag komt niet van bedrijven, maar van consumenten en hun on- en offline […]

Lees verder
28 augustus 2023

Wat als omzet en feedback even belangrijk waren?

In veel organisaties wordt omzet als dĂ© belangrijkste KPI gezien, terwijl feedback vaak naar de achtergrond verdwijnt. Zonder feedback ben […]

Lees verder