Populaire berichten

27 juli 2021

Tip #80: Doe de test: haal jij het maximale uit mond-tot-mondreclame?

Lees verder
29 juni 2021

Tip #76: Slechts 1 op de 26 ontevreden klanten klaagt.

Lees verder
1 oktober 2020

9 redenen waarom bestaande klanten minder aandacht krijgen dan nieuwe klanten

Lees verder
22 december 2020

Tip #50: Bedank je klagende klanten!

Lees verder
3 augustus 2023

Tip 99: Versterk je merk van binnenuit!

Lees verder
16 september 2024

Tip 108: De slimste concurrentieanalyse die vrijwel niemand kent

Lees verder
8 juni 2023

Tip 97: Maak het verschil met unieke ervaringen!

Wist je dat merken die zich onderscheiden met een bijzondere of onderscheidende ervaring drie keer vaker mond-tot-mondreclame genereren? 😲🗣️ De […]

Lees verder
22 mei 2023

Je kunt je alleen onderscheiden van concurrentie als je een verschil kunt maken én dat kunt behouden

Concurrentievoordeel. Iedereen is er naar op zoek, niet iedereen slaagt in die zoektocht.  Je hebt concurrentievoordeel als je op een […]

Lees verder
28 april 2023

Tip 96: Het grootste verschil tussen goed en geweldig

Het grootste verschil tussen goed en geweldig is vaak niet zo groot als het lijkt. Kleine details maken een groot […]

Lees verder
16 maart 2023

Tip 95: Bedank klagende klanten

Klagende klanten zijn zeker niet altijd de leukste klanten. Realiseer je wel dat zij wél de moeite nemen om jou […]

Lees verder
11 maart 2023

Wat is LEGO Serious Play?

LEGO Serious Play® (LSP) is een gefaciliteerde denk-, communicatie- en probleemoplossingsmethode voor organisaties, teams en individuen. Het bouwt voort op […]

Lees verder
23 februari 2023

12 archetypes in branding

Uit alle tools die je als marketeer tot je beschikking hebt om een merk te positioneren (branding) zijn merkarchetypes uniek: […]

Lees verder