Waarom verliezen bedrijven klanten?
“Klanten verlaten een bedrijf bijna 5x vaker omdat ze een gevoel van onverschilligheid en desinteresse ervaren, dan dat ze ontevreden zijn over een product of dienst”
Wij delen rake tips voor betere resultaten met branding, marketing, data, customer experience, mond-tot-mondreclame en ambassadeurschap.
“Klanten verlaten een bedrijf bijna 5x vaker omdat ze een gevoel van onverschilligheid en desinteresse ervaren, dan dat ze ontevreden zijn over een product of dienst”
Soms heeft een bericht niet heel veel uitleg nodig 😉. Dus kom maar op met die discussie: waarom besteedt de gemiddelde marketeer meer tijd, aandacht én budget aan middelen die…
Iedereen weet wel dat ze alle 4 met elkaar te maken hebben, maar waar overlappen ze elkaar en waarin zijn ze anders? Het verschil tussen marketing, adverteren, branding en mond-tot-mondreclame…
Deze bekende uitspraak van Henry Ford bevestigt dat mensen destijds niet aan een auto dachten als het ging om hun behoeften om van A naar B te komen. Maar de…
Wie is de baas in jouw bedrijf? Volgens Sam Walton, oprichter van Walmart, is er maar één baas: en dat is je klant. En die klant is in staat om…