Populaire berichten

15 september 2021

Weet jij welke bestaande klanten de meeste nieuwe klanten hebben aangebracht?

Lees verder
28 oktober 2022

Tip 91: Bel klanten voordat ze jou bellen

Lees verder
30 juli 2020

Tip #30

Lees verder
24 september 2021

Tip #82: Verleng de klantreis

Lees verder
10 maart 2020

Tip #10

Lees verder
30 april 2021

Tip #68: Tel uit je winst

Lees verder
12 januari 2023

Tip 93: Alleen klachten oplossen is niet genoeg

Klachten oplossen is een krachtig middel om relaties met klanten te versterken en je bedrijf te verbeteren. Door snel en […]

Lees verder
5 december 2022

Het geheim achter succesvolle marketing: waarom mond-tot-mondreclame onmisbaar is

Marketing is een belangrijk onderdeel van elk bedrijf, of het nu groot of klein is. Het is de manier waarop […]

Lees verder
12 november 2022

9 redenen waarom je medewerkers tot ambassadeur van jouw bedrijf zou moeten maken

Het investeren in je personeel kan een zeer krachtig middel zijn om je bedrijf succesvol te laten zijn en groeien. […]

Lees verder
10 november 2022

Tip 92: Klantenservice begint waar klantbeleving faalt

Uit onderzoek blijkt dat een goede klantenservice voor meer dan 50% van alle consumenten een belangrijke reden is om trouw […]

Lees verder
28 oktober 2022

Tip 91: Bel klanten voordat ze jou bellen

Als klanten bellen om de status van een offerte, opdracht of klacht te controleren kan dat een signaal zijn dat […]

Lees verder
7 oktober 2022

Op welke manieren kun je klanten meer aandacht geven?

Als marketeer weet je hoe cruciaal het is om een goed inzicht te hebben op de behoeften en voorkeuren van […]

Lees verder