Iedereen weet dat feedback belangrijk is, of die nu van klanten of medewerkers komt. Toch gebeurt er in praktijk vaak weinig mee. Hoe het anders kan, weten ze bij Upfront. 🚀
Upfront is een “oprecht voedselbedrijf uit Rotterdam”. Upfront zet de voedingswaarden en ingrediënten voor op de verpakking van producten en hun marges zijn openbaar. Als zij goedkoper in kunnen kopen bij leveranciers, dan rekenen ze dat altijd door in de verkoopprijs.
Upfront heeft een “wall of shame” met alleen maar slechte reviews. Alle reviews met minder dan 4 sterren worden uitgeprint en aan de muur opgehangen. Het team dat verantwoordelijk is voor productontwikkeling ziet deze reviews iedere dag, pas als het onderliggende probleem is opgelost mag de review in de prullenbak.
Ook hier wint de oprechtheid het van commercie, aangezien er genoeg bedrijven bestaan die betaalde reviews verzamelen of klanten stimuleren een negatieve review te verwijderen 😲. Niet bij Upfront.
Bron: LinkedIn Upfront