Populaire berichten

20 juli 2021

Tip #79: Alles is marketing, dus ook je afwezigheidsmelding tijdens vakantie.

Lees verder
18 april 2020

Bedrijven die het verschil maken op klantbeleving groeien sneller en zijn winstgevender

Lees verder
7 januari 2020

Van wie zijn deze 10 slogans?

Lees verder
5 januari 2021

Tip #52: Geen 10% korting maar iedere 10e rekening verscheuren

Lees verder
16 september 2024

Tip 108: De slimste concurrentieanalyse die vrijwel niemand kent

Lees verder
7 november 2024

Tip 110: Laat negatieve reviews vooral online staan

Lees verder
10 oktober 2024

Wat is LEGO Serious Play®?

Speelse aanpak voor serieuze inzichten LEGO Serious Play® is een unieke methode die creatief denken en communicatie versterkt binnen teams […]

Lees verder
16 september 2024

Tip 108: De slimste concurrentieanalyse die vrijwel niemand kent

Als marketeer weet je: fouten bij anderen herkennen gaat zo makkelijk omdat ze je zo bekend voorkomen. Gebruik dit inzicht […]

Lees verder
3 september 2024

Wat jij nog niet wist over het verrassende succesverhaal van Sriracha saus

In 1980 richtte David Tran Huy Fong op in Los Angeles, zonder marketingbudget of verkoopteam. Toch groeide Sriracha uit tot […]

Lees verder
20 augustus 2024

Tip 107: Waardeer voorbeeldgedrag

Als je klantgerichtheid wil verankeren in je cultuur is voorbeeldgedrag misschien wel het belangrijkste. Je kunt nog zoveel plannen en […]

Lees verder
24 juli 2024

Tip 106: Wat als omzet en feedback even belangrijk waren?

In veel organisaties wordt omzet als een belangrijke KPI gezien, terwijl feedback vaak naar de achtergrond verdwijnt. Zonder feedback ben […]

Lees verder
18 juni 2024

Algoritmes verslaan? Richt je op wat echt werkt.

Als je denkt een algoritme te slim af te kunnen zijn door deze voor de gek te houden, dan mis […]

Lees verder