Populaire berichten

29 juli 2022

Tip 90: Als je alles voor iedereen probeert te zijn, ben je niets voor niemand.

Lees verder
15 juli 2021

Het enige echte doel van marketing

Lees verder
12 januari 2021

Tip #53: Herkomst van klanten analyseren

Lees verder
4 december 2024

Tip 113: Zet je ambassadeurs slim in voor aanbevelingen

Lees verder
24 maart 2020

Tip #12

Lees verder
5 december 2022

Het geheim achter succesvolle marketing: waarom mond-tot-mondreclame onmisbaar is

Lees verder
16 september 2024

Tip 108: De slimste concurrentieanalyse die vrijwel niemand kent

Als marketeer weet je: fouten bij anderen herkennen gaat zo makkelijk omdat ze je zo bekend voorkomen. Gebruik dit inzicht […]

Lees verder
3 september 2024

Wat jij nog niet wist over het verrassende succesverhaal van Sriracha saus

In 1980 richtte David Tran Huy Fong op in Los Angeles, zonder marketingbudget of verkoopteam. Toch groeide Sriracha uit tot […]

Lees verder
20 augustus 2024

Tip 107: Waardeer voorbeeldgedrag

Als je klantgerichtheid wil verankeren in je cultuur is voorbeeldgedrag misschien wel het belangrijkste. Je kunt nog zoveel plannen en […]

Lees verder
24 juli 2024

Tip 106: Wat als omzet en feedback even belangrijk waren?

In veel organisaties wordt omzet als een belangrijke KPI gezien, terwijl feedback vaak naar de achtergrond verdwijnt. Zonder feedback ben […]

Lees verder
18 juni 2024

Algoritmes verslaan? Richt je op wat echt werkt.

Als je denkt een algoritme te slim af te kunnen zijn door deze voor de gek te houden, dan mis […]

Lees verder
7 juni 2024

Alle marketing- en communicatiemiddelen op een rij

In de wereld van marketing is het van belang om de juiste mix van communicatiemiddelen in te zetten om je […]

Lees verder