Populaire berichten

26 februari 2020

Tip #8

Lees verder
15 december 2020

Tip #49: “66% van alle marketeers weet niet wat de werkelijke waarde van hun klanten is”

Lees verder
1 september 2020

Tip #34

Lees verder
20 oktober 2020

Tip #41: Geen ‘Undercover Boss’ maar ‘Undercover colleague’ bij Disney

Lees verder
30 juli 2020

Tip #30

Lees verder
21 december 2020

Achteruit of vooruit kijken?

Lees verder
26 februari 2024

De enige en meest vergeten marketing tactiek die alles kan overtreffen?

De enige en meest vergeten marketing tactiek die alles kan overtreffen? In de gereedschapskist van een marketeer zit één tactiek […]

Lees verder
15 februari 2024

LEGO SERIOUS PLAY: Versterk je team en bedrijf met creatieve inzichten

Ontdek de kracht van LEGO SERIOUS PLAY en versterk je team en bedrijf met creatieve inzichten. Ontwikkel strategieën, optimaliseer interne […]

Lees verder
13 februari 2024

Tip 103: ”Geef mensen een reden om over je te praten”

  Meubelwinkels geven vaak een fles wijn bij bezorging of aflevering van een nieuw interieur. Dat deed ook een lokale […]

Lees verder
1 december 2023

Tip 102: ”Benader je klanten als gasten”

In de horeca wordt de term ‘klant’ vaak gezien als scheldwoord en minder persoonlijk dan ‘gast’. Deze mentaliteit kan in […]

Lees verder
4 november 2023

Visie en missie: voor eens en altijd uitgelegd

Visie en missie zijn beide essentiële onderdelen van de strategische planning van een organisatie. Ze geven richting en betekenis aan […]

Lees verder
1 oktober 2023

Tip 101: ”Feedback zou net zo belangrijk als omzet moeten zijn”

Iedereen weet dat feedback belangrijk is, of die nu van klanten of medewerkers komt. Toch gebeurt er in praktijk vaak […]

Lees verder