Populaire berichten

20 oktober 2020

Verzamel feedback met onze ‘vraagbak’

Lees verder
8 januari 2020

Tip #1

Lees verder
22 december 2020

Tip #50: Bedank je klagende klanten!

Lees verder
18 april 2020

Bedrijven die het verschil maken op klantbeleving groeien sneller en zijn winstgevender

Lees verder
1 maart 2021

Tip #60: “Wat je doet heeft meer impact dan wat je zegt”

Lees verder
16 mei 2024

Tip 105: Maak van klanten levenslange ambassadeurs

Lees verder
7 maart 2025

Tip 114: Maak ook eens een formulier voor complimenten

Veel bedrijven verzamelen klachten om te leren, maar hoe vaak verzamelen ze complimenten om te groeien? Een complimentenformulier laat zien […]

Lees verder
12 februari 2025

Tip 113: Zet je ambassadeurs slim in voor aanbevelingen

Je ambassadeurs zijn goud waard. Dat zijn namelijk je klanten die zó enthousiast zijn dat ze iedereen over je vertellen. […]

Lees verder
8 januari 2025

Tip 112: Besparen op je marketingbudget?

Geef mensen een goede reden om over jou te praten. Marketing gaat erom dat je de mensen die je wil […]

Lees verder
10 december 2024

Tip 111: “Als concurrenten je kopiëren, dan doe je iets goed!”

Klakkeloos kopiëren wat succesvolle bedrijven doen is absoluut geen garantie voor succes. Laat je vooral door anderen inspireren, begrijp hoe […]

Lees verder
7 november 2024

Tip 110: Laat negatieve reviews vooral online staan

Vrijwel iedereen leest reviews voordat ze online iets kopen. Wat interessanter is, is dat minimaal 96% soms specifiek zoekt naar […]

Lees verder
11 oktober 2024

Tip 109: De meest onderschatte vraag in marketing die je bedrijf kan transformeren

Wat gaat er de komende 10 jaar níét veranderen? Als marketeer ben je constant bezig met trends en innovaties. Maar […]

Lees verder