Populaire berichten

24 november 2020

Tip #46: Verstuur dit jaar eens geen kerstkaarten

Lees verder
1 mei 2022

Kleine details in positionering

Lees verder
30 oktober 2020

Focus op kosten resulteert in lagere service, focus op service resulteert in lagere kosten

Lees verder
20 oktober 2020

Tip #41: Geen ‘Undercover Boss’ maar ‘Undercover colleague’ bij Disney

Lees verder
11 februari 2020

Tip #6

Lees verder
18 juli 2019

Het verschil tussen marketing, adverteren, branding en mond-tot-mondreclame

Lees verder
7 november 2024

Tip 110: Laat negatieve reviews vooral online staan

Vrijwel iedereen leest reviews voordat ze online iets kopen. Wat interessanter is, is dat minimaal 96% soms specifiek zoekt naar […]

Lees verder
11 oktober 2024

Tip 109: De meest onderschatte vraag in marketing die je bedrijf kan transformeren

Wat gaat er de komende 10 jaar níét veranderen? Als marketeer ben je constant bezig met trends en innovaties. Maar […]

Lees verder
10 oktober 2024

Wat is LEGO Serious Play®?

Speelse aanpak voor serieuze inzichten LEGO Serious Play® is een unieke methode die creatief denken en communicatie versterkt binnen teams […]

Lees verder
16 september 2024

Tip 108: De slimste concurrentieanalyse die vrijwel niemand kent

Als marketeer weet je: fouten bij anderen herkennen gaat zo makkelijk omdat ze je zo bekend voorkomen. Gebruik dit inzicht […]

Lees verder
3 september 2024

Wat jij nog niet wist over het verrassende succesverhaal van Sriracha saus

In 1980 richtte David Tran Huy Fong op in Los Angeles, zonder marketingbudget of verkoopteam. Toch groeide Sriracha uit tot […]

Lees verder
20 augustus 2024

Tip 107: Waardeer voorbeeldgedrag

Als je klantgerichtheid wil verankeren in je cultuur is voorbeeldgedrag misschien wel het belangrijkste. Je kunt nog zoveel plannen en […]

Lees verder