Populaire berichten

4 november 2023

Visie en missie: voor eens en altijd uitgelegd

Lees verder
28 november 2019

Sluit eerst je achterdeur, voordat je je voordeur wijd open zet

Lees verder
5 augustus 2020

Tip #31

Lees verder
8 september 2022

De basics van mond-tot-mondreclame

Lees verder
15 september 2021

Weet jij welke bestaande klanten de meeste nieuwe klanten hebben aangebracht?

Lees verder
12 oktober 2021

Tip #83: Maak jij regels voor 5% of 95%?

Lees verder
28 juni 2025

Tip 116: Vergeet influencers. Focus op de onderstroom.

Vergeet influencers. Focus op de onderstroom. Ze hebben geen volgers.Geen mediabudget.Maar ze bepalen wél jouw succes. Iedereen wil ‘de juiste […]

Lees verder
7 maart 2025

Tip 114: Maak ook eens een formulier voor complimenten

Veel bedrijven verzamelen klachten om te leren, maar hoe vaak verzamelen ze complimenten om te groeien? Een complimentenformulier laat zien […]

Lees verder
10 december 2024

Tip 111: “Als concurrenten je kopiëren, dan doe je iets goed!”

Klakkeloos kopiëren wat succesvolle bedrijven doen is absoluut geen garantie voor succes. Laat je vooral door anderen inspireren, begrijp hoe […]

Lees verder
7 november 2024

Tip 110: Laat negatieve reviews vooral online staan

Vrijwel iedereen leest reviews voordat ze online iets kopen. Wat interessanter is, is dat minimaal 96% soms specifiek zoekt naar […]

Lees verder
11 oktober 2024

Tip 109: De meest onderschatte vraag in marketing die je bedrijf kan transformeren

Wat gaat er de komende 10 jaar níét veranderen? Als marketeer ben je constant bezig met trends en innovaties. Maar […]

Lees verder
16 september 2024

Tip 108: De slimste concurrentieanalyse die vrijwel niemand kent

Als marketeer weet je: fouten bij anderen herkennen gaat zo makkelijk omdat ze je zo bekend voorkomen. Gebruik dit inzicht […]

Lees verder
20 augustus 2024

Tip 107: Waardeer voorbeeldgedrag

Als je klantgerichtheid wil verankeren in je cultuur is voorbeeldgedrag misschien wel het belangrijkste. Je kunt nog zoveel plannen en […]

Lees verder
24 juli 2024

Tip 106: Wat als omzet en feedback even belangrijk waren?

In veel organisaties wordt omzet als een belangrijke KPI gezien, terwijl feedback vaak naar de achtergrond verdwijnt. Zonder feedback ben […]

Lees verder
16 mei 2024

Tip 105: Maak van klanten levenslange ambassadeurs

Wil je dat klanten blijven? Maak van klanten levenslange ambassadeurs In een wereld waar de klant koning is, blijft de […]

Lees verder
16 april 2024

Tip 104: Wil je dat medewerkers blijven?

Blijf boeien & binden In de arbeidsmarkt is het behouden van talentvolle medewerkers net zo cruciaal als het aantrekken ervan. […]

Lees verder