Wij delen rake tips voor betere resultaten. Die tips gaan over strategie, merken, marketing, data, customer experience, mond-tot-mondreclame en ambassadeurschap.
Klakkeloos kopiëren wat succesvolle bedrijven doen is absoluut geen garantie voor succes. Laat je vooral door anderen inspireren, begrijp hoe […]
Lees verderVrijwel iedereen leest reviews voordat ze online iets kopen. Wat interessanter is, is dat minimaal 96% soms specifiek zoekt naar […]
Lees verderWat gaat er de komende 10 jaar níét veranderen? Als marketeer ben je constant bezig met trends en innovaties. Maar […]
Lees verderAls marketeer weet je: fouten bij anderen herkennen gaat zo makkelijk omdat ze je zo bekend voorkomen. Gebruik dit inzicht […]
Lees verderAls je klantgerichtheid wil verankeren in je cultuur is voorbeeldgedrag misschien wel het belangrijkste. Je kunt nog zoveel plannen en […]
Lees verderIn veel organisaties wordt omzet als een belangrijke KPI gezien, terwijl feedback vaak naar de achtergrond verdwijnt. Zonder feedback ben […]
Lees verderWil je dat klanten blijven? Maak van klanten levenslange ambassadeurs In een wereld waar de klant koning is, blijft de […]
Lees verderBlijf boeien & binden In de arbeidsmarkt is het behouden van talentvolle medewerkers net zo cruciaal als het aantrekken ervan. […]
Lees verderMeubelwinkels geven vaak een fles wijn bij bezorging of aflevering van een nieuw interieur. Dat deed ook een lokale […]
Lees verderIn de horeca wordt de term ‘klant’ vaak gezien als scheldwoord en minder persoonlijk dan ‘gast’. Deze mentaliteit kan in […]
Lees verder