Populaire berichten

13 februari 2024

Tip 103: ”Geef mensen een reden om over je te praten”

Lees verder
23 november 2021

Tip #84: Je wil ze niet, maar ze zijn er wel.

Lees verder
17 augustus 2023

Het merk dat onthouden wordt, is het merk dat gekocht wordt.

Lees verder
15 december 2020

Tip #49: “66% van alle marketeers weet niet wat de werkelijke waarde van hun klanten is”

Lees verder
12 januari 2023

Tip 93: Alleen klachten oplossen is niet genoeg

Lees verder
26 mei 2020

Tip #21

Lees verder
16 mei 2024

Tip 105: Maak van klanten levenslange ambassadeurs

Wil je dat klanten blijven? Maak van klanten levenslange ambassadeurs In een wereld waar de klant koning is, blijft de […]

Lees verder
16 april 2024

Tip 104: Wil je dat medewerkers blijven?

Blijf boeien & binden In de arbeidsmarkt is het behouden van talentvolle medewerkers net zo cruciaal als het aantrekken ervan. […]

Lees verder
13 februari 2024

Tip 103: ”Geef mensen een reden om over je te praten”

  Meubelwinkels geven vaak een fles wijn bij bezorging of aflevering van een nieuw interieur. Dat deed ook een lokale […]

Lees verder
1 december 2023

Tip 102: ”Benader je klanten als gasten”

In de horeca wordt de term ‘klant’ vaak gezien als scheldwoord en minder persoonlijk dan ‘gast’. Deze mentaliteit kan in […]

Lees verder
1 oktober 2023

Tip 101: ”Feedback zou net zo belangrijk als omzet moeten zijn”

Iedereen weet dat feedback belangrijk is, of die nu van klanten of medewerkers komt. Toch gebeurt er in praktijk vaak […]

Lees verder
11 september 2023

Tip 100: “We moeten ons vaker realiseren dat klanten onze marketingafdeling zijn”

De meest effectieve marketing van vandaag de dag komt niet van bedrijven, maar van consumenten en hun on- en offline […]

Lees verder
3 augustus 2023

Tip 99: Versterk je merk van binnenuit!

Een sterk merk bouwen draait niet alleen om mooie teksten en aantrekkelijke beelden. Het draait om het waarmaken van beloftes. […]

Lees verder
3 juli 2023

Tip 98: Klachten? Eerst oplossen, dan onderzoeken.

In een groot warenhuis in Amerika (Nordstrom) kwam op een dag een boze man binnen. Hij loopt naar de balie […]

Lees verder
8 juni 2023

Tip 97: Maak het verschil met unieke ervaringen!

Wist je dat merken die zich onderscheiden met een bijzondere of onderscheidende ervaring drie keer vaker mond-tot-mondreclame genereren? 😲🗣️ De […]

Lees verder
28 april 2023

Tip 96: Het grootste verschil tussen goed en geweldig

Het grootste verschil tussen goed en geweldig is vaak niet zo groot als het lijkt. Kleine details maken een groot […]

Lees verder