Wij delen rake tips voor betere resultaten. Die tips gaan over strategie, merken, marketing, data, customer experience, mond-tot-mondreclame en ambassadeurschap.
“Nu klaagt deze klant al voor de zoveelste keer dat hij maar niets hoort over de levertijd van zijn product!” […]
Lees verder“Als je bewust kiest om dingen anders te doen, zorgt dat automatisch voor aanwijsbaar meer mond-tot-mondreclame” Dit is nou een […]
Lees verderFeedback verzamelen is vaak éénrichtingsverkeer. En vrijwel altijd digitaal. Je geeft feedback zonder dat je iets terug krijgt. Dat moet […]
Lees verderOok al is deze video ondertussen alweer 7 jaar oud, het concept blijft hilarisch 😂. In aanloop naar de Olympische […]
Lees verder“Eindig altijd met een glimlach, want hoe je een ervaring herinnert, is belangrijker dan hoe je het als geheel hebt […]
Lees verderTip #33 Wat kun JIJ leren van het meest klantgerichte bedrijf in Amerika? Eén van de meest klantgerichte bedrijven […]
Lees verderTip #32 Wat kun jij leren van een pannenkoekenbakker? Vakantie is voor de meesten niet alleen een mooi moment om […]
Lees verderTip #31 Klantgerichtheid. Veel bedrijven streven het na, maar niet iedereen is er goed in. Stel je eens voor: Je […]
Lees verderOok al loop je niet dagelijks meer bij een bank binnen, mocht je een keer aan de Westkust van […]
Lees verderAls je ook maar iets hebt met reclame en merken schud je de 10 merken achter deze slogans zo uit […]
Lees verder