Populaire berichten

28 november 2019

Sluit eerst je achterdeur, voordat je je voordeur wijd open zet

Lees verder
12 april 2021

Tip #66: Weet jij wat jouw klanten van jou verwachten?

Lees verder
27 januari 2022

Haal jij het maximale uit mond-tot-mondreclame?

Lees verder
23 februari 2023

12 archetypes in branding

Lees verder
24 juli 2024

Tip 106: Wat als omzet en feedback even belangrijk waren?

Lees verder
18 juli 2019

Het verschil tussen marketing, adverteren, branding en mond-tot-mondreclame

Lees verder
23 augustus 2023

Rebranding: de lancering van een nieuw merk en visuele identiteit

Soms past het niet meer. Je bent uit je jas gegroeid, je huisstijl is verouderd, je focus verschuift naar een […]

Lees verder
9 augustus 2023

De flitspaalloterij

Geld winnen door je aan de regels te houden? Maak kennis met de flitspaalloterij.Hoe kun je mensen motiveren om zich […]

Lees verder
23 februari 2023

12 archetypes in branding

Uit alle tools die je als marketeer tot je beschikking hebt om een merk te positioneren (branding) zijn merkarchetypes uniek: […]

Lees verder
21 februari 2023

“Onze hersenen begrijpen iets sneller als het is ontworpen als een app”

Een mooi inzicht om misschien ook jouw klantbeleving te optimaliseren. Want wat geldt voor een parkeerbord kan ongetwijfeld ook voor […]

Lees verder
1 mei 2022

Kleine details in positionering

Briljante copy. Sterke positionering ook. Dat lijkt zo simpel, op het eerste gezicht… Wat ons betreft hét bewijs dat je […]

Lees verder
26 november 2021

Anti Black Friday

Nog een bericht over #blackfriday? Ja en nee. Dit keer ‘Anti Black Friday’. Wij houden ervan! In dit bericht delen […]

Lees verder
16 september 2021

Merkpaspoort voor Proludic

Dit was een gaaf project voor Proludic! En ook een mooi voorbeeld hoe je merkwaarden overbrengt en borgt binnen teams.  […]

Lees verder
16 juni 2021

De mooiste marketingles van Cup-a-Soup

Welk merk krijgt het voor elkaar om 5 dagen per week een moment te creëren zodat mensen aan hun product […]

Lees verder
21 mei 2021

“Do it right, the first time”

‘First time right’ is het ultieme bewijs van betrouwbaarheid. Voor de een is betrouwbaar zijn een holle term, voor de […]

Lees verder
9 april 2021

De uitzendkracht als CEO

Werken bij een bedrijf waarin jouw feedback ook daadwerkelijk het verschil maakt. Klinkt idealistisch? Toch is het een ideaal dat […]

Lees verder