Populaire berichten

19 augustus 2022

Hoe ontwikkel je een ideale ‘customer journey’

Lees verder
9 augustus 2023

De flitspaalloterij

Lees verder
20 oktober 2020

Tip #41: Geen ‘Undercover Boss’ maar ‘Undercover colleague’ bij Disney

Lees verder
22 mei 2023

Je kunt je alleen onderscheiden van concurrentie als je een verschil kunt maken én dat kunt behouden

Lees verder
31 maart 2020

Tip #13

Lees verder
30 juli 2020

Tip #30

Lees verder
3 mei 2024

Merkstrategie bepalen? De meest complete handleiding!

Merkidentiteit, merk-DNA of merkstrategie: het komt uiteindelijk allemaal op hetzelfde neer. Een merkstrategie is een duidelijke uitwerking van wie je […]

Lees verder
15 februari 2024

LEGO SERIOUS PLAY: Versterk je team en bedrijf met creatieve inzichten

Ontdek de kracht van LEGO SERIOUS PLAY en versterk je team en bedrijf met creatieve inzichten. Ontwikkel strategieën, optimaliseer interne […]

Lees verder
11 maart 2023

Wat is LEGO Serious Play?

LEGO Serious Play® (LSP) is een gefaciliteerde denk-, communicatie- en probleemoplossingsmethode voor organisaties, teams en individuen. Het bouwt voort op […]

Lees verder