Populaire berichten

20 juni 2019

Vraag klanten niet naar oplossingen, maar naar problemen en behoeften

Lees verder
14 februari 2020

“Your most unhappy customers are your greatest source of learning”

Lees verder
28 november 2019

Sluit eerst je achterdeur, voordat je je voordeur wijd open zet

Lees verder
15 juli 2021

Het enige echte doel van marketing

Lees verder
7 oktober 2022

Op welke manieren kun je klanten meer aandacht geven?

Lees verder
14 januari 2020

Tip #2

Lees verder
3 mei 2024

Merkstrategie bepalen? De meest complete handleiding!

Merkidentiteit, merk-DNA of merkstrategie: het komt uiteindelijk allemaal op hetzelfde neer. Een merkstrategie is een duidelijke uitwerking van wie je […]

Lees verder
15 februari 2024

LEGO SERIOUS PLAY: Versterk je team en bedrijf met creatieve inzichten

Ontdek de kracht van LEGO SERIOUS PLAY en versterk je team en bedrijf met creatieve inzichten. Ontwikkel strategieën, optimaliseer interne […]

Lees verder
11 maart 2023

Wat is LEGO Serious Play?

LEGO Serious Play® (LSP) is een gefaciliteerde denk-, communicatie- en probleemoplossingsmethode voor organisaties, teams en individuen. Het bouwt voort op […]

Lees verder