Populaire berichten

8 december 2020

Tip #48: Klanten willen feitelijk maar 4 dingen:

Lees verder
13 oktober 2020

Tip #40: Actueel praktijkvoorbeeld

Lees verder
23 juli 2021

Zorg dat jouw merk niet in het hoofd maar in het hart van je doelgroep zit

Lees verder
16 mei 2024

Tip 105: Maak van klanten levenslange ambassadeurs

Lees verder
1 oktober 2023

Tip 101: ”Feedback zou net zo belangrijk als omzet moeten zijn”

Lees verder
14 februari 2020

“Your most unhappy customers are your greatest source of learning”

Lees verder
3 mei 2024

Merkstrategie bepalen? De meest complete handleiding!

Merkidentiteit, merk-DNA of merkstrategie: het komt uiteindelijk allemaal op hetzelfde neer. Een merkstrategie is een duidelijke uitwerking van wie je […]

Lees verder
15 februari 2024

LEGO SERIOUS PLAY: Versterk je team en bedrijf met creatieve inzichten

Ontdek de kracht van LEGO SERIOUS PLAY en versterk je team en bedrijf met creatieve inzichten. Ontwikkel strategieën, optimaliseer interne […]

Lees verder
11 maart 2023

Wat is LEGO Serious Play?

LEGO Serious Play® (LSP) is een gefaciliteerde denk-, communicatie- en probleemoplossingsmethode voor organisaties, teams en individuen. Het bouwt voort op […]

Lees verder