Populaire berichten

3 November 2020

De juiste marketing zorgt automatisch voor mond-tot-mondreclame

Lees verder
16 February 2021

Tip #58: Klachten oplossen met een onderscheidend idee

Lees verder
27 June 2022

Tip 89: Vertrouwen komt te voet en gaat te paard

Lees verder
26 August 2020

De Peak-End rule: eindig altijd met een glimlach!

Lees verder
27 January 2020

1 op de 26 ontevreden klanten klaagt

Lees verder
1 February 2023

Tip 94: Door pijnpunten te verwijderen én buitengewone ervaringen te creëren bouw je iedere dag aan loyale klanten.

Lees verder
13 February 2024

Tip 103: ”Geef mensen een reden om over je te praten”

  Meubelwinkels geven vaak een fles wijn bij bezorging of aflevering van een nieuw interieur. Dat deed ook een lokale […]

Lees verder
1 December 2023

Tip 102: ”Benader je klanten als gasten”

In de horeca wordt de term ‘klant’ vaak gezien als scheldwoord en minder persoonlijk dan ‘gast’. Deze mentaliteit kan in […]

Lees verder
4 November 2023

Visie en missie: voor eens en altijd uitgelegd

Visie en missie zijn beide essentiële onderdelen van de strategische planning van een organisatie. Ze geven richting en betekenis aan […]

Lees verder
1 October 2023

Tip 101: ”Feedback zou net zo belangrijk als omzet moeten zijn”

Iedereen weet dat feedback belangrijk is, of die nu van klanten of medewerkers komt. Toch gebeurt er in praktijk vaak […]

Lees verder
25 September 2023

Het belang van luisteren in marketing

Steeds meer merken lijken in hun marketing te praten zonder te luisteren, waardoor ze essentiële inzichten missen. Volgens psychologische studies […]

Lees verder
11 September 2023

Tip 100: “We moeten ons vaker realiseren dat klanten onze marketingafdeling zijn”

De meest effectieve marketing van vandaag de dag komt niet van bedrijven, maar van consumenten en hun on- en offline […]

Lees verder