Wist je dat merken die zich onderscheiden met een bijzondere of onderscheidende ervaring drie keer vaker mond-tot-mondreclame genereren? π²π£οΈ
De belangrijkste uitgangspunten:
β¨ Merken met unieke ervaringen krijgen meer aanbevelingen van klanten.
β¨ Bijzondere ervaringen leiden tot gesprekken en delen van positieve ervaringen.
β¨ Aanbevelingen van klanten zorgen voor groei en zichtbaarheid van je merk. π
Geef voor jezelf eens antwoord op deze 2 vragen:
1. Wanneer ben jij voor het laatst verrast met een geweldige service of product? π¬β¨
2. Wanneer heb jij een klant voor het laatst verrast met een unieke ervaring?
Laat je inspireren door de kracht van positieve mond-tot-mondreclame en de impact die het heeft op jouw bedrijf. πΌβ¨ Durf te innoveren en te verrassen, want jouw klanten verdienen de allerbeste ervaringen.
Maak het verschil, maak het onvergetelijk! π₯ Heb jij al een idee hoe jij jouw merk naar een hoger niveau kunt tillen? Deel het gerust met ons! π¬π