Tip #82: Verleng de klantreis

Tip #82

Verleng de klantreis.

Wie wil er nou niet af en toe verrast worden? Deze week hadden we een creatieve brainstormsessie met 16 makelaars over hoe je klanten kunt verrassen om ze enerzijds te waarderen en anderzijds spontane mond-tot-mondreclame te genereren. 

Eén van de uitdagingen was om het ‘standaard flesje wijn’ bij de sleuteloverdracht te vervangen voor iets anders. Iets bijzonders. Iets wat mensen zich blijvend herinneren. Daarin werden deelnemers uitgedaagd om verder te denken dan daadwerkelijk de sleuteloverdracht. Mooi om te zien dat ideeën ontstaan die niet alleen origineel zijn maar ook nog eens qua timing relevanter. Waarom zou je op het hoogtepunt (sleuteloverdracht) klanten extra willen verrassen, wellicht kun je dat beter de dag erna doen wanneer er vrijwel geen verwachting meer is…

Wij zijn benieuwd welke makelaar daags na sleuteloverdracht (of de eerste nacht in een nieuw huis) klanten daadwerkelijk gaat verrassen met een ontbijt bij de voordeur 😉.

150 150 Raaker