't Zusje
Continu ontwikkelen van een onderscheidende gastbeleving.

Avondvullend bourgondisch genieten. Dat is een avond bij ’t Zusje.

Opdrachtgever

’t Zusje Franchise

Sinds

2018

Diensten

Strategie
Marketingplan
App-concept
Gastreis
Gastenpanels
Creatieve brainstorms

Producten

Datafication

Achtergrond

Met ruim 30 restaurants in Nederland is ‘t Zusje uitgegroeid tot een herkenbare naam in het Nederlandse horecalandschap. Al sinds het 1e Zusje in Uden mogen we ‘t Zusje op structurele basis ondersteunen bij uiteenlopende marketingstrategische uitdagingen en vragen die inherent zijn aan de groei van ’t Zusje.

Focus op ambassadeurs

Vanuit onze gedeelde visie dat gasten en medewerkers de beste marketingafdeling vormen zijn we continu op zoek naar ideeën en oplossingen om ambassadeurschap te ontwikkelen en stimuleren. Daarvoor hanteren we een datagedreven aanpak, gecombineerd met relevantie creativiteit die altijd in lijn ligt met de merkwaarden van ‘t Zusje. 

“Alles wat we doen, heeft maar één doel: prikkelen!”

“Mond-tot-mond-reclame is alles. Dat geldt voor iedere ondernemer, maar zeker in de horeca, waar alles om beleving draait. Je kunt wel zelf roepen dat je een prachtige zaak hebt – zo hard mogelijk, zodat je je collega’s overstemt – maar alleen als je klanten dat zeggen (of dat enthousiast roepen zelfs) is dat geloofwaardig. Om dat verder te stimuleren, hebben we met Raaker een gastenreis gemaakt: alle kritische contactmomenten hebben we in kaart gebracht. Van daaruit hebben we acties uitgezet, die ieder maar één doel hebben: prikkelen! Zorgen dat mensen over je praten.”

Peter Smits