Het merk dat onthouden wordt, is het merk dat gekocht wordt.

Uit verschillende onderzoeken blijkt keer op keer dat +/-5% in B2B omgevingen actief op zoek is naar jouw product of dienst. 

Dat betekent dus dat je 95% van al je marketing inspanningen richt op het bereiken van een breed publiek. Logisch dat je doel is dat ze aan JOU denken als ze op enig moment behoefte hebben aan jouw product of dienst. Noem het branding of demand generation: uiteindelijk is het nog steeds marketing en gaat het erom dat je waarde toevoegt, of dat nu voor potentiële of bestaande klanten is. 

Als je je gezonde verstand gebruikt weet je ook dat de krachtigste zoekmachine niet Google is, maar ons GEHEUGEN. Er is niets mis met SEO/SEA, maar zorg er vooral voor dat je onvergetelijke ervaringen creëert. 

Zorg dat jouw merk top-of-mind blijft, zodat wanneer jouw potentiële klanten klaar zijn om te kopen, ze direct aan JOU denken.

🚀 “Het merk dat onthouden wordt, is het merk dat gekocht wordt.” 🚀


 

1200 1200 Raaker