Populaire berichten

28 april 2023

Tip 96: Het grootste verschil tussen goed en geweldig

Lees verder
10 maart 2020

Tip #11

Lees verder
27 oktober 2020

Tip #42: Hoe ga jij om met onnodige en vervelende kosten die klanten bij jou moeten maken?

Lees verder
1 december 2023

Tip 102: ”Benader je klanten als gasten”

Lees verder
9 april 2020

Mond-tot-mond is het meest krachtige marketing instrument van iedere marketeer.

Lees verder
11 februari 2020

Tip #6

Lees verder
22 mei 2024

Podcast: visie, ervaring en verwachting van AI in marketing samen met ITHAX

Onze ‘partner in crime’ op het gebied van AI (ITHAX) vroeg Rob te gast te zijn in hun #podcast om […]

Lees verder
6 maart 2024

Weet jij wat jouw leukste klanten zijn? 

Hoe deel jij jouw klanten in? Vrijwel overal zie ik dat klanten worden gesegmenteerd op basis van euro’s: omzet of […]

Lees verder
4 november 2023

Visie en missie: voor eens en altijd uitgelegd

Visie en missie zijn beide essentiële onderdelen van de strategische planning van een organisatie. Ze geven richting en betekenis aan […]

Lees verder
25 september 2023

Het belang van luisteren in marketing

Steeds meer merken lijken in hun marketing te praten zonder te luisteren, waardoor ze essentiële inzichten missen. Volgens psychologische studies […]

Lees verder
28 augustus 2023

Wat als omzet en feedback even belangrijk waren?

In veel organisaties wordt omzet als dé belangrijkste KPI gezien, terwijl feedback vaak naar de achtergrond verdwijnt. Zonder feedback ben […]

Lees verder
17 augustus 2023

Het merk dat onthouden wordt, is het merk dat gekocht wordt.

Uit verschillende onderzoeken blijkt keer op keer dat +/-5% in B2B omgevingen actief op zoek is naar jouw product of […]

Lees verder
5 december 2022

Het geheim achter succesvolle marketing: waarom mond-tot-mondreclame onmisbaar is

Marketing is een belangrijk onderdeel van elk bedrijf, of het nu groot of klein is. Het is de manier waarop […]

Lees verder
12 november 2022

9 redenen waarom je medewerkers tot ambassadeur van jouw bedrijf zou moeten maken

Het investeren in je personeel kan een zeer krachtig middel zijn om je bedrijf succesvol te laten zijn en groeien. […]

Lees verder
7 oktober 2022

Op welke manieren kun je klanten meer aandacht geven?

Als marketeer weet je hoe cruciaal het is om een goed inzicht te hebben op de behoeften en voorkeuren van […]

Lees verder
25 september 2022

Strategie draait om het kiezen van een andere aanpak dan je concurrenten.

Strategie draait om een andere aanpak kiezen dan je concurrenten. In een markt vol concurrentie merken veel bedrijven dat ze […]

Lees verder