Wij delen rake tips voor betere resultaten. Die tips gaan over strategie, merken, marketing, data, customer experience, mond-tot-mondreclame en ambassadeurschap.
Blijf boeien & binden In de arbeidsmarkt is het behouden van talentvolle medewerkers net zo cruciaal als het aantrekken ervan. […]
Lees verderMeubelwinkels geven vaak een fles wijn bij bezorging of aflevering van een nieuw interieur. Dat deed ook een lokale […]
Lees verderIn de horeca wordt de term ‘klant’ vaak gezien als scheldwoord en minder persoonlijk dan ‘gast’. Deze mentaliteit kan in […]
Lees verderIedereen weet dat feedback belangrijk is, of die nu van klanten of medewerkers komt. Toch gebeurt er in praktijk vaak […]
Lees verderDe meest effectieve marketing van vandaag de dag komt niet van bedrijven, maar van consumenten en hun on- en offline […]
Lees verderEen sterk merk bouwen draait niet alleen om mooie teksten en aantrekkelijke beelden. Het draait om het waarmaken van beloftes. […]
Lees verderEen van de meest legendarische verhalen over klantenservice komt van Nordstrom, tegenwoordig een van de bekendste warenhuizen in Amerika. Het […]
Lees verderWist je dat merken die zich onderscheiden met een bijzondere of onderscheidende ervaring drie keer vaker mond-tot-mondreclame genereren? 😲🗣️ De […]
Lees verderHet grootste verschil tussen goed en geweldig is vaak niet zo groot als het lijkt. Kleine details maken een groot […]
Lees verderKlagende klanten zijn zeker niet altijd de leukste klanten. Realiseer je wel dat zij wél de moeite nemen om jou […]
Lees verder