Populaire berichten

31 mei 2022

Tip 88: Beter of anders?

Lees verder
20 september 2020

In dit metrostation in Moskou betalen reizigers met squats

Lees verder
24 november 2020

Tip #46: Verstuur dit jaar eens geen kerstkaarten

Lees verder
30 oktober 2020

Focus op kosten resulteert in lagere service, focus op service resulteert in lagere kosten

Lees verder
14 januari 2020

Tip #2

Lees verder
12 november 2022

9 redenen waarom je medewerkers tot ambassadeur van jouw bedrijf zou moeten maken

Lees verder
16 april 2024

Tip 104: Wil je dat medewerkers blijven?

Blijf boeien & binden In de arbeidsmarkt is het behouden van talentvolle medewerkers net zo cruciaal als het aantrekken ervan. […]

Lees verder
13 februari 2024

Tip 103: ”Geef mensen een reden om over je te praten”

  Meubelwinkels geven vaak een fles wijn bij bezorging of aflevering van een nieuw interieur. Dat deed ook een lokale […]

Lees verder
1 december 2023

Tip 102: ”Benader je klanten als gasten”

In de horeca wordt de term ‘klant’ vaak gezien als scheldwoord en minder persoonlijk dan ‘gast’. Deze mentaliteit kan in […]

Lees verder
1 oktober 2023

Tip 101: ”Feedback zou net zo belangrijk als omzet moeten zijn”

Iedereen weet dat feedback belangrijk is, of die nu van klanten of medewerkers komt. Toch gebeurt er in praktijk vaak […]

Lees verder
11 september 2023

Tip 100: “We moeten ons vaker realiseren dat klanten onze marketingafdeling zijn”

De meest effectieve marketing van vandaag de dag komt niet van bedrijven, maar van consumenten en hun on- en offline […]

Lees verder
3 augustus 2023

Tip 99: Versterk je merk van binnenuit!

Een sterk merk bouwen draait niet alleen om mooie teksten en aantrekkelijke beelden. Het draait om het waarmaken van beloftes. […]

Lees verder
3 juli 2023

Tip 98: Klachten? Eerst oplossen, dan onderzoeken.

Een van de meest legendarische verhalen over klantenservice komt van Nordstrom, tegenwoordig een van de bekendste warenhuizen in Amerika. Het […]

Lees verder
8 juni 2023

Tip 97: Maak het verschil met unieke ervaringen!

Wist je dat merken die zich onderscheiden met een bijzondere of onderscheidende ervaring drie keer vaker mond-tot-mondreclame genereren? 😲🗣️ De […]

Lees verder
28 april 2023

Tip 96: Het grootste verschil tussen goed en geweldig

Het grootste verschil tussen goed en geweldig is vaak niet zo groot als het lijkt. Kleine details maken een groot […]

Lees verder
16 maart 2023

Tip 95: Bedank klagende klanten

Klagende klanten zijn zeker niet altijd de leukste klanten. Realiseer je wel dat zij wél de moeite nemen om jou […]

Lees verder