Populaire berichten

22 augustus 2020

Tip #33

Lees verder
8 september 2020

Tip #35

Lees verder
14 september 2020

Tip #36

Lees verder
7 augustus 2023

“To treat technology as a threat would halt progress”

Lees verder
3 november 2020

De juiste marketing zorgt automatisch voor mond-tot-mondreclame

Lees verder
26 februari 2024

De enige en meest vergeten marketing tactiek die alles kan overtreffen?

Lees verder
17 september 2025

Wat is er toch gebeurd met gewoon even bellen?

Echt, ik snap het soms niet meer. We investeren klauwen met geld in marketing, campagnes, tools, funnels, AI… Maar het […]

Lees verder
28 juni 2025

Tip 116: Vergeet influencers. Focus op de onderstroom.

Vergeet influencers. Focus op de onderstroom. Ze hebben geen volgers.Geen mediabudget.Maar ze bepalen wél jouw succes. Iedereen wil ‘de juiste […]

Lees verder
7 maart 2025

Tip 114: Maak ook eens een formulier voor complimenten

Veel bedrijven verzamelen klachten om te leren, maar hoe vaak verzamelen ze complimenten om te groeien? Een complimentenformulier laat zien […]

Lees verder
10 december 2024

Tip 111: “Als concurrenten je kopiëren, dan doe je iets goed!”

Klakkeloos kopiëren wat succesvolle bedrijven doen is absoluut geen garantie voor succes. Laat je vooral door anderen inspireren, begrijp hoe […]

Lees verder
7 november 2024

Tip 110: Laat negatieve reviews vooral online staan

Vrijwel iedereen leest reviews voordat ze online iets kopen. Wat interessanter is, is dat minimaal 96% soms specifiek zoekt naar […]

Lees verder
11 oktober 2024

Tip 109: De meest onderschatte vraag in marketing die je bedrijf kan transformeren

Wat gaat er de komende 10 jaar níét veranderen? Als marketeer ben je constant bezig met trends en innovaties. Maar […]

Lees verder
16 september 2024

Tip 108: De slimste concurrentieanalyse die vrijwel niemand kent

Als marketeer weet je: fouten bij anderen herkennen gaat zo makkelijk omdat ze je zo bekend voorkomen. Gebruik dit inzicht […]

Lees verder
20 augustus 2024

Tip 107: Waardeer voorbeeldgedrag

Als je klantgerichtheid wil verankeren in je cultuur is voorbeeldgedrag misschien wel het belangrijkste. Je kunt nog zoveel plannen en […]

Lees verder
24 juli 2024

Tip 106: Wat als omzet en feedback even belangrijk waren?

In veel organisaties wordt omzet als een belangrijke KPI gezien, terwijl feedback vaak naar de achtergrond verdwijnt. Zonder feedback ben […]

Lees verder
16 mei 2024

Tip 105: Maak van klanten levenslange ambassadeurs

Wil je dat klanten blijven? Maak van klanten levenslange ambassadeurs In een wereld waar de klant koning is, blijft de […]

Lees verder