Populaire berichten

7 oktober 2022

Op welke manieren kun je klanten meer aandacht geven?

Lees verder
9 november 2020

7 feiten over (on)tevreden klanten

Lees verder
25 september 2022

Strategie draait om het kiezen van een andere aanpak dan je concurrenten.

Lees verder
7 augustus 2023

“To treat technology as a threat would halt progress”

Lees verder
8 september 2022

De basics van mond-tot-mondreclame

Lees verder
30 mei 2019

E-Book: Mond-tot-mondreclame is de beste marketing die er bestaat

Lees verder
26 februari 2024

De enige en meest vergeten marketing tactiek die alles kan overtreffen?

De enige en meest vergeten marketing tactiek die alles kan overtreffen? In de gereedschapskist van een marketeer zit één tactiek […]

Lees verder
7 augustus 2023

“To treat technology as a threat would halt progress”

Met de hype over AI en robots die mogelijk banen stelen, is deze 35 jaar oude advertentie van IBM nog […]

Lees verder
5 juli 2022

De enige marketingstrategie die altijd werkt

Van oudsher zijn de waardestrategieën van Michael Treacy en Fred Wiersema erop gericht om te excelleren in één van de […]

Lees verder
23 februari 2022

Positionering gaat niet over wat je doet met het product maar over wat je doet met het brein van je klant.

Lees verder
15 juli 2021

Het enige echte doel van marketing

Het grootste deel van jouw doelgroep is nog niet klaar om te kopen. Het doel van marketing is dat als […]

Lees verder
7 januari 2021

Je eigen collega’s kunnen je beste influencers zijn

Influencer-marketing is waarschijnlijk onderdeel van ieder marketingplan voor 2021 . Zo snel als het kwam, zo snel heeft het vakgebied […]

Lees verder
3 november 2020

De juiste marketing zorgt automatisch voor mond-tot-mondreclame

Mond-tot-mond is het meest krachtige marketing instrument van iedere marketeer. En toch krijgt dit ‘kanaal’ geen enkele waarde in ieder […]

Lees verder
27 mei 2020

Je eigen klanten zijn misschien wel de meest effectieve adviseurs die je als bedrijf kan inhuren

Je eigen klanten weten vaak het beste wat, waar en hoe je je bedrijf kunt verbeteren. Tegelijkertijd luisteren ontzettend weinig […]

Lees verder
14 februari 2020

“Your most unhappy customers are your greatest source of learning”

  Een mooie quote én 7 tips om de week af te sluiten. Je kunt het meeste leren van je […]

Lees verder
27 januari 2020

1 op de 26 ontevreden klanten klaagt

Slechts 1 op de 26 ontevreden klanten klaagt. De rest vertrekt gewoon. Geen feedback is absoluut geen teken dat klanten […]

Lees verder