Populaire berichten

31 maart 2020

Tip #13

Lees verder
17 november 2020

Tip #45: Hoe belangrijk ben je voor jouw klanten?

Lees verder
4 november 2023

Visie en missie: voor eens en altijd uitgelegd

Lees verder
26 februari 2020

Tip #8

Lees verder
28 oktober 2022

Tip 91: Bel klanten voordat ze jou bellen

Lees verder
22 juli 2020

Klantbeleving in de bancaire wereld: zo kan het ook!

Lees verder
16 mei 2025

Tip 115: Wat als je collega’s zou beoordelen zoals je klanten?

Als klanten jou een 9 geven, sta je te juichen. Een 7? Dan weet je: er is werk aan de […]

Lees verder
12 februari 2025

Tip 113: Zet je ambassadeurs slim in voor aanbevelingen

Je ambassadeurs zijn goud waard. Dat zijn namelijk je klanten die zó enthousiast zijn dat ze iedereen over je vertellen. […]

Lees verder
8 januari 2025

Tip 112: Besparen op je marketingbudget?

Geef mensen een goede reden om over jou te praten. Marketing gaat erom dat je de mensen die je wil […]

Lees verder
10 oktober 2024

Wat is LEGO Serious Play®?

Speelse aanpak voor serieuze inzichten LEGO Serious Play® is een unieke methode die creatief denken en communicatie versterkt binnen teams […]

Lees verder
3 september 2024

Wat jij nog niet wist over het verrassende succesverhaal van Sriracha saus

In 1980 richtte David Tran Huy Fong op in Los Angeles, zonder marketingbudget of verkoopteam. Toch groeide Sriracha uit tot […]

Lees verder
18 juni 2024

Algoritmes verslaan? Richt je op wat echt werkt.

Als je denkt een algoritme te slim af te kunnen zijn door deze voor de gek te houden, dan mis […]

Lees verder
7 juni 2024

Alle marketing- en communicatiemiddelen op een rij

In de wereld van marketing is het van belang om de juiste mix van communicatiemiddelen in te zetten om je […]

Lees verder
26 februari 2024

De enige en meest vergeten marketing tactiek die alles kan overtreffen?

De enige en meest vergeten marketing tactiek die alles kan overtreffen? In de gereedschapskist van een marketeer zit één tactiek […]

Lees verder
7 augustus 2023

“To treat technology as a threat would halt progress”

Met de hype over AI en robots die mogelijk banen stelen, is deze 35 jaar oude advertentie van IBM nog […]

Lees verder
5 juli 2022

De enige marketingstrategie die altijd werkt

Van oudsher zijn de waardestrategieën van Michael Treacy en Fred Wiersema erop gericht om te excelleren in één van de […]

Lees verder