Wij delen rake tips voor betere resultaten. Die tips gaan over strategie, merken, marketing, data, customer experience, mond-tot-mondreclame en ambassadeurschap.
Ja, je leest het goed. Het staat er echt. Een zeer klein percentage van alle leads converteren naar nieuwe klanten. […]
Lees verderConcurrentievoordeel. Iedereen is er naar op zoek, niet iedereen slaagt in die zoektocht. Je hebt concurrentievoordeel als je op een […]
Lees verderDe Net Promotor Score (NPS) is de methode om loyaliteit te meten van klanten. Door het stellen van één vraag, […]
Lees verderAl meer dan 🔟 jaar hoor ik dat data het ‘nieuwe goud’ is. Waarom wordt dat ‘nieuwe goud’ door veel […]
Lees verderWist je dat het binnenhalen van een nieuwe klant 5 tot 25 keer meer kost dan het behouden van een […]
Lees verderHoeveel procent van jouw marketingbudget gaat op aan advertenties? Ieder onderzoek gericht op vertrouwen in advertenties komt met interessante inzichten… […]
Lees verderNiet alleen in deze (crisis)tijd zou je meer tijd en aandacht mogen geven aan een onderscheidende klantbeleving. Benieuwd naar de […]
Lees verder“Klanten verlaten een bedrijf bijna 5x vaker omdat ze een gevoel van onverschilligheid en desinteresse ervaren, dan dat ze ontevreden […]
Lees verderSoms heeft een bericht niet heel veel uitleg nodig 😉. Dus kom maar op met die discussie: waarom besteedt […]
Lees verderDeze bekende uitspraak van Henry Ford bevestigt dat mensen destijds niet aan een auto dachten als het ging om hun […]
Lees verder