Populaire berichten

16 april 2024

Tip 104: Wil je dat medewerkers blijven?

Lees verder
16 februari 2021

Tip #58: Klachten oplossen met een onderscheidend idee

Lees verder
24 september 2021

Tip #82: Verleng de klantreis

Lees verder
19 augustus 2022

Hoe ontwikkel je een ideale ‘customer journey’

Lees verder
15 december 2021

Segmenteer klantgroepen niet alleen op basis van omzet en marge!

Lees verder
22 december 2020

Tip #50: Bedank je klagende klanten!

Lees verder
8 april 2024

Minder dan 1% van alle leads converteert naar een nieuwe klant

Ja, je leest het goed. Het staat er echt.  Een zeer klein percentage van alle leads converteren naar nieuwe klanten.  […]

Lees verder
22 mei 2023

Je kunt je alleen onderscheiden van concurrentie als je een verschil kunt maken én dat kunt behouden

Concurrentievoordeel. Iedereen is er naar op zoek, niet iedereen slaagt in die zoektocht.  Je hebt concurrentievoordeel als je op een […]

Lees verder
16 augustus 2021

NPS: Klanttevredenheid meten door het stellen van één vraag

De Net Promotor Score (NPS) is de methode om loyaliteit te meten van klanten. Door het stellen van één vraag, […]

Lees verder
15 februari 2021

De 5 meest gemaakte fouten in het verzamelen en verwerken van data

Al meer dan 🔟 jaar hoor ik dat data het ‘nieuwe goud’ is. Waarom wordt dat ‘nieuwe goud’ door veel […]

Lees verder
9 november 2020

7 feiten over (on)tevreden klanten

Wist je dat het binnenhalen van een nieuwe klant 5 tot 25 keer meer kost dan het behouden van een […]

Lees verder
31 augustus 2020

We vertrouwen vrienden en familie (en zelfs vreemden!) meer dan dat we advertenties vertrouwen

Hoeveel procent van jouw marketingbudget gaat op aan advertenties? Ieder onderzoek gericht op vertrouwen in advertenties komt met interessante inzichten… […]

Lees verder
18 april 2020

Bedrijven die het verschil maken op klantbeleving groeien sneller en zijn winstgevender

Niet alleen in deze (crisis)tijd zou je meer tijd en aandacht mogen geven aan een onderscheidende klantbeleving. Benieuwd naar de […]

Lees verder
10 oktober 2019

Waarom verliezen bedrijven klanten?

“Klanten verlaten een bedrijf bijna 5x vaker omdat ze een gevoel van onverschilligheid en desinteresse ervaren, dan dat ze ontevreden […]

Lees verder
11 september 2019

Welke vormen van reclame vertrouwen consumenten het meest?

  Soms heeft een bericht niet heel veel uitleg nodig 😉. Dus kom maar op met die discussie: waarom besteedt […]

Lees verder
20 juni 2019

Vraag klanten niet naar oplossingen, maar naar problemen en behoeften

Deze bekende uitspraak van Henry Ford bevestigt dat mensen destijds niet aan een auto dachten als het ging om hun […]

Lees verder